Termeni si conditii
Website-ul Instant Pot disponibil la https://www.instantpot-romania.ro/ (denumit
in continuare „Website-ul”), este deținut și operat de către societatea PERFORM
DISTRIBUTION S.R.L., entitate juridică română având sediul în Str. D. I.
Mendeleev nr. 5, etaj 2, C3, Sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul
Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/1342/2012, având codul
unic de identificare 29704683 (denumită în continuare „PERFORM” sau
„Vânzătorul”).
Accesul la prezentul Website precum și transmiterea de
comenzi prin intermediul acestuia sunt permise numai în conformitate cu
Termenii și Condițiile de mai jos („T&C”), precum și cu prevederile legale
aplicabile.
Acceptarea Termenilor și Condițiilor se realizează prin
selectarea opțiunii "Prin trimiterea formularului accept "Termenii și
condițiile" și "Politica de confidențialitate".
Vezi "Termenii și conditiile" și "Politica de
confidențialitate", disponibile la momentul creării Contului de Client,
respectiv la momentul transmiterii unei comenzi fără crearea unui cont.
1. DEFINIȚII
Client: orice persoană fizică având vârsta de
cel puțin 18 ani și/sau capacitate de exercițiu deplină conform legii sau
persoană juridică ce accesează Website-ul prin crearea și utilizarea unui Cont
de Client sau care transmite o comandă fără crearea unui Cont, după ce și-a
exprimat în prealabil acordul cu privire la prezenții Termeni și Condiții.
Cont de Client: secțiunea din Website accesată
printr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului să plaseze
comenzi și unde se regăsește totodata și istoricul comenzilor plasate. Clientul
este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea
contului sunt corecte, complete și actuale.
Utilizator: Clientul sau vizitatorul
Website-ului.
Coș de cumpărături: secțiune a Website-ului în
care sunt introduse produsele selectate de către Client în vederea
achiziționării.
Produs: orice articol afișat pe Website care în
momentul plasării Comenzii este disponibil și urmează a fi livrat către Client
în baza Comenzii acestuia;
Comandă: transmiterea de către Utilizator pe
Website prin completarea unor informații obligatorii a intenției de a
achiziționa un Produs prezentat în cadrul Website-ului. Confirmarea automată de
către Website a Comenzii nu creeaza obligații contractuale.
Acceptarea Comenzii: reprezintă un e-mail
transmis de către un operator după verificarea prezenței produsului în depozit
și va cuprinde informații detaliate despre livrare.
Review: o evaluare scrisă de către Utilizator cu
privire la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs, redactată pe
baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii
calitative și de a spune dacă Produsul respectă sau nu specificațiile
menționate.
2. TERMENI CONTRACTUALI
Website-ul este destinat vânzării online de Produse. Aveți
opțiunea de a efectua Comenzi fie prin crearea unui Cont de Client pe Website,
fie fără cont, astfel cum vom detalia în continuare.
2.1. Contul de Client
Pentru a facilita transmiterea unor Comenzi viitoare, precum
și pentru a avea acces în orice moment la istoricul Comenzilor dumneavoastră,
aveți posibilitatea de a crea un Cont de Client pe Website, accesând butonul
aferent și introducând o serie de date necesare pentru înregistrarea și
procesarea Comenzilor dumneavoastră, în special date de contact și date privind
livrarea.
Puteți să comandați Produsele dorite și fără crearea unui
Cont de Client, prin introducerea în formularul specific disponibil pe Website
a datelor necesare gestionării Comenzii dumneavoastră.
2.2. Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi
2.2.1. Pentru a transmite o Comandă online, alegeți
Produsele dorite. Aveți la dispoziție butonul "Adaugă în coș". După
ce ati terminat de adăugat în coș toate Produsele dorite, accesați "Coșul
meu". Aici puteți verifica cu ușurință prețurile și puteti modifica
cantitățile Produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să vă
autentificați sau să introduceți în formularul specific disponibil pe Website
datele necesare gestionării Comenzii dumneavoastră:
- dacă
aveti deja un Cont de Client pe Website, completati doar câmpurile cu
Adresa de e-mail, Parola și apăsati butonul "Intră in cont"
- dacă
sunteti la prima comandă online pe Website și doriti sa creati un Cont de
Client, completati câmpurile cu: Adresa de e-mail, Parola, Datele de
facturare, Adresa de livrare, bifați opțiunea "Prin trimiterea
formularului accept Termenii și Condițiile și Politica de
confidențialitate" și apoi apăsați butonul "Finalizează
comanda"
- dacă
doriți să transmiteți Comanda fără a crea un Cont de Client, completați
câmpurile cu: Adresa de e-mail, Datele de facturare, Adresa de livrare,
bifați opțiunea "Prin trimiterea formularului accept Termenii și
Condițiile" și "Politica de confidențialitate" și apoi
apăsați butonul "Finalizează comanda"
2.2.2. Comenzile vor fi procesate de către PERFORM în
ordinea transmiterii lor. În acest sens, menționăm că, din rațiuni de ordin
tehnic, actualizarea stocului de Produse afișat pe Website nu se poate realiza
instantaneu/în timp real la momentul adăugării Produsului în Coșul de
cumpărături, fiind necesar un interval de actualizare.
Astfel, va informam ca exista posibilitatea, in special in
cazul Produselor cu stoc limitat, ca Produsul dorit sa nu mai fie disponibil la
momentul adaugarii acestuia in Cosul dumneavoastra de cumparaturi. De aceea, vă
rugăm să aveți în vedere că disponibilitatea efectivă a unui Produs va fi
confirmată în procesul de Acceptare a Comenzii. În cazul Comenzilor ce conțin
produse la precomandă, acestea vor fi onorate în ordinea primirii lor și în
limita stocului disponibil, cu respectarea procedurii de Acceptare a Comenzii.
2.2.3. Confirmarea transmiterii Comenzii dumneavoastră este
generată automat de către Website nu reprezintă Acceptare a Comenzii de către
Vânzător în sensul prevederilor art. 8 alin. (9) din Ordonanța de urgentă nr.
34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative
(„OUG 34/2014”). Vânzătorul nu consideră în niciun moment o Comandă
înregistrată pentru care nu a fost transmisă o Acceptare a Comenzii ca având
valoarea unui contract, ci doar ca pe o manifestare a intenției de cumpărare.
2.2.4. Acceptarea Comenzii de către Vânzător va fi transmisă
prin e-mail după verificarea prezenței Produsului în depozit și va cuprinde
informații despre livrare.
2.2.5. Indicarea unui alt beneficiar decât titularul
Contului de Client înregistrat poate genera erori software pentru care
Vânzătorul nu este responsabil. Comanda va fi respinsă de sistem și nu va fi
validă fiind posibilă blocarea Contului de Client. În cazul în care
informațiile Clientului nu sunt reale sau corecte Vânzătorul poate refuza
onorarea comenzii chiar și în cazul acceptării prealabile a acesteia,
acceptarea astfel făcută fiind viciată, iar contractul nul.
2.2.6. Comanda poate fi refuzată de către Vânzător în cazul
în care stocul este indisponibil sau din motive imprevizibile și independente
de voința acestuia, constatate anterior expedierii (posibil ambalajul
deteriorat sau nefuncționalitate din cauza depozitării sau transportului, sau
alte cauze neimputabile Vânzătorului), Produsele comandate nu pot fi livrate în
respectiva stare. În acest caz Utilizatorul este înștiințat în termen cât mai
scurt de către Vânzător prin e-mail, cu referire la refuzul integral sau
parțial al Comenzii, iar în cazul în care acesta a achitat o sumă de bani în
contul Vânzătorului sau o sumă de bani a fost blocată, această sumă va fi
restituită sau deblocată în cel mai scurt timp posibil în contul din care a
fost facută plata, în funcție de programul de funcționare și de termenele
standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și băncii
Utilizatorului.
2.2.7. Acceptarea Comenzii se va face în funcție de situația
stocurilor de Produse de la data transmiterii Comenzii. În acest sens, vă rugăm
să aveți în vedere situația stocurilor, astfel cum este indicată pentru fiecare
Produs pe Website:
Produsul este în stoc: produsul comandat este
prezent în depozitul Vânzătorului și va fi livrat conform termenilor
contractuali, după Acceptarea Comenzii de Vânzător. Pentru produsele aflate în
stoc Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea
Comenzii.
Stoc limitat: în stoc mai sunt maxim 3 produse
ca acelea expuse pe Website și este posibil să fie invocat cazul fortuit dacă
se constată că sunt nefuncționale sau au ambalajul compromis nefiind garantată
Acceptarea Comenzii. Acceptarea Comenzii conținând și condițiile de livrare se
va face printr-un e-mail expediat de Vânzător. Pentru produsele aflate în stoc
Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la
transmiterea Comenzii.
Precomandă: Produsele sunt disponibile doar pe
baza de precomandă, în termenii și conditiile menționate de la caz la caz,
pentru fiecare Produs. Acceptarea Comenzii și a condițiilor de livrare se va
face printr-un e-mail expediat de Vânzător și depinde de acordul furnizorului.
Termenul de livrare poate fi îndelungat și nu este fix, fiind condiționat de
furnizor și de politicile acestuia cu privire la Produsele respective, care se
pot modifica independent de voința Vânzătorului. Vânzătorul nu își asumă
responsabilități privind livrarea și termenele nefiind garantată Acceptarea
Comenzii. Din motive neprevăzute, data de livrare a produselor la precomandă
poate varia, data estimată la momentul plasării comenzii ca și data de livrare
putându-se schimba până la sosirea efectivă a produsului. Plasarea unei
precomenzi nu generează o obligație de livrare pentru Vânzător.
2.2.8. Prezenții T&C vor sta la baza contractului astfel
încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către
Vânzător sau de un furnizor al acestuia. Prin transmiterea unei Comenzi pe
Website Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul
își derulează operațiunile (e-mail). Documentele fiscale vor fi transmise prin
e-mail și la cerere tipărite pe hârtie prin bifarea opțiunii corespunzătoare pe
Website.
2.2.9. În cazul în care refuzați, returnați sau renunțați la
2 Comenzi sau Produse după Acceptarea Comenzilor respective de către Vânzător,
ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor Comenzi plasate pentru
aceeași adresă de livrare și/sau de același Client.
2.3 Pretul Produselor
Prețul Produselor comercializate va fi afișat în timp real
pe Website în lei/RON, include taxa pe valoarea adăugată și nu include taxa de
timbru verde.
Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/modificate în
orice moment, iar această modificare va înlocui orice preț stabilit anterior.
Comenzii dumneavoastra i se vor aplica prețurile de la momentul plasării
efective a acesteia, cu condiția acceptării Comenzii de către Vânzător
2.4. Plata Produselor
Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele:
(1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card bancar; (3) plata prin transfer
bancar; (4) plata prin PayPal; (5) plata prin Google Pay; (6) plata prin
Klarna; (7) plata cu card de cumpărături sau card de credit în rate egale fără
dobândă.
Utilizarea voucherelor se va face conform
regulamentelor și/sau politicilor în baza carora au fost
acordate. Voucherele nu se pot cumula cu alte vouchere sau reduceri
și nu pot fi convertite în bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora).
Pentru produsele disponibile prin Precomandă plata se poate face online cu card
(Prin selectarea acestei metode de plată, suma nu va fi retrasă imediat din
contul tău, ci doar va fi autorizată. Plata va fi efectuată automat doar în
momentul în care produsul intră în stoc și este pregătit pentru livrare.) sau
în sistem ramburs în urma expedierii produsului, după ce acesta va sosi de la
furnizor.
2.4.1. Plata în sistem ramburs
La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita
contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar (în limita a maxim 10.000 lei
pentru persoane fizice și 5000 lei pentru persoane juridice) sau
prin card bancar utilizând terminalul POS pus la dispoziție de firma de
curierat. Precizăm ca în anumite localități firma de curierat permite exclusiv
plata cu numerar. Pentru comenzile achitate în sistem ramburs se va
aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.
2.4.2. Plata online cu card bancar la plasarea Comenzii
Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu
card bancar, în momentul plasării comenzii.
NETOPIA (mobilPay)
Plata online prin card bancar este procesată în condiții de
siguranță de către NETOPIA mobilPay, un operator autorizat de plăți
online. Toate tranzacțiile efectuate pe site-ul nostru prin intermediul
mobilPay sunt securizate și criptate conform celor mai înalte standarde de
securitate (SSL/TLS). Nicio informație confidențială legată de cardul dvs. nu
este stocată pe serverele noastre.
Modalități de plată acceptate:
- Carduri
de credit/debit Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro;
- Plăți
prin portofele digitale (unde este disponibil);
- Alte
metode suportate de NETOPIA, în funcție de opțiunile afișate la
finalizarea comenzii.
După finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către
platforma securizată NETOPIA pentru introducerea detaliilor de plată.
Confirmarea tranzacției va fi comunicată imediat, iar comanda va intra în
procesare. În cazul în care plata nu este autorizată sau apare o eroare, veți
fi informat corespunzător și veți putea încerca din nou sau selecta altă metodă
de plată.
PayU
Plățile efectuate pe site-ul nostru pot fi procesate
prin PayU, un furnizor de soluții de plată electronică securizate
și autorizate. Toate tranzacțiile sunt criptate și procesate direct de către
PayU, fără ca datele dvs. bancare să fie accesibile sau stocate de către noi.
Metode de plată disponibile prin PayU:
- Carduri
bancare Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro;
- Rate
fără dobândă (în funcție de cardul utilizat);
- Internet
Banking sau transfer bancar;
- Portofele
digitale și alte metode conforme cu opțiunile disponibile în platforma
PayU.
Servicii suplimentare PayU:
Pay by Click
Pentru plăți rapide și securizate, magazinul nostru oferă
serviciul Pay by Click prin intermediul PayU. La selectarea
acestei metode, îți dai acordul expres pentru salvarea securizată a
datelor necesare plății. Informațiile cardului nu sunt stocate de
către magazin sau PayU, ci exclusiv de instituția autorizată care
procesează tranzacțiile. Ai posibilitatea de a dezactiva oricând această
funcționalitate. Îți recomandăm să eviți activarea automată a
autentificării pe dispozitive mobile partajate sau nesecurizate.
Pay on Time
Metoda Pay on Time permite efectuarea
automată și periodică a plăților, în baza emiterii unei facturi noi de către
magazinul nostru. Vei primi o notificare prealabilă cu cel puțin 2 zile înainte
de fiecare tranzacție. Poți seta sau modifica în orice moment limita
maximă de plată sau poți dezactiva serviciul direct
de pe site-ul nostru. Magazinul nu va debita cardul fără acordul tău
explicit, exprimat prin activarea acestei opțiuni. Toate plățile sunt securizate și
procesate prin PayU.
Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să
furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața
cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele
cardului. Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în
lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
Dacă alegi plata prin card, instituția emitentă va proceda
la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se
procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card
expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație
să livrăm produsele, însă tu poți selecta o altă metodă de plată sau încerca
din nou procesarea plății cu un card valid.
Te rugăm să ai în vedere că efectuarea plății online cu card
bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii
nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plătită va fi
restituită în contul tău, în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile
băncii Vânzătorului și ale băncii tale cu privire la procesarea plăților.
2.4.3. Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii
proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu
Acceptarea Comenzii.
2.4.4. Plata prin Paypal
Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și
rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor
online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile
online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să
urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.
2.4.5. Plata prin Google Pay
Serviciul Google Pay reprezintă modalitatea rapidă și simplă
de a face plăți online cu cardul tău. Tot ce trebuie să faci este să îți
înregistrezi cardul din aplicația de mobile banking a băncii tale emitente.
Dacă nu ai un cont Google Pay activ, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: https://pay.google.com.
2.4.6. Plata prin Klarna
Împarte costul achiziției în 3 rate fără dobândă, ca să îl
poți acoperi în timp. Prima rată este debitată la procesarea comenzii, iar
celelalte 2 sunt debitate automat la fiecare 30 de zile de pe cardul de debit
sau de credit pe care îl alegi. Cu Klarna, ai flexibilitatea de a cumpăra fără
dobândă. Examinează cele mai recente achiziții și plătește orice sold rămas
conectându-te la contul Klarna pe pagina https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti.
Poți discuta și pe chat cu Serviciul clienți Klarna în aplicația Klarna. Pentru
mai multe informații, te rugăm să consulți termenii și condițiile
produsului.
Bine de știut: comenzile cu valoarea cuprinsă între 200 RON
și 5.000 RON pot fi împărțite în 3 plăți fără dobândă, cu produsul nostru.
Plătește în 3 rate, în cadrul procesului de efectuare a plății.
2.4.7. Plata prin Revolut Pay
Plătește rapid și sigur cu Revolut Pay, direct din soldul
contului tău Revolut personal, fără a fi nevoie să introduci datele cardului.
Revolut Pay funcționează ca un procesator de plăți integrat, oferindu-ți
opțiunea de a utiliza Apple Pay, Google Pay (GPay) sau orice alt card de debit
preferat. În plus, la fiecare tranzacție realizezi puncte de loialitate
RevPoints, cu un multiplicator de 2x. Dacă nu ai încă un cont Revolut activ,
află aici pașii necesari pentru a începe: https://www.revolut.com/ro.
2.4.8. Rate egale fără dobândă
Bonus Card de la Garanti BBVA
Liber la cumpărături cu Bonus Card de la Garanti BBVA! Bonus
Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă
posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau
străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de
credit de la altă bancă în condiții avantajoase.
Beneficii la cumpărături:
- câștigi
Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul
tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
- cumperi
Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele
partenere (peste 5000 de magazine partenere)
- plătești
în rate fără dobândă. Poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
- perioada
de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă
Beneficii la refinanțare:
- până
la 12 rate fără dobânda SAU
- 10%
discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație
Pentru mai multe detalii te rugam să vizitezi www.bonuscard.ro sau
dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu
tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile
Garanti BBVA pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără
notificare prealabilă.
ING România - ING Credit Card
Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă
sau poți plăti integral astfel: până la 12 rate fără dobândă pentru cumpărături
online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la
SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking.
Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de
rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți
consulta www.ing.ro,
secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.
Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil,
poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7
zile pe săptămână.
Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 |
Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile
ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără
notificare prealabilă.
Banca Transilvania - Star BT
Plătește cu Star BT de la Banca Transilvania și beneficiezi
de:
- până
la 12 rate fără dobândă, pentru orice plată, dacă alegi plata în rate
- 0.3%
din valoarea cumpărăturilor în Puncte Star, dacă alegi plata integrală
- perioadă
de grație de până la 56 de zile - valabilă pentru toate tranzacțiile
(plăți la comercianți - integral sau în rate, ridicări de numerar, plăți
de utilități, etc.)
Sunt incluse în programul Star Card cardurile de
cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star
Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa
Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue
Classic și Visa Flying Blue Premium.
Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de
cumpărături Star:
- în
orice unitate Banca Transilvania
- online
pe https://beta.bancatransilvania.ro
- telefonic
la Call Center BT: 0264 594 337 - pentru rețele mobile sau din
străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din rețeaua Telekom
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și
costurile Banca Transilvania pe care acesta le poate schimba sau modifica, după
caz, fără notificare prealabilă.
Credit Europe Bank - Card Avantaj
Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în
2 până la 6 rate fără dobândă.
Cum poți obtine Card Avantaj?
- poți
merge la orice sucursală Credit Europe Bank
- aplici
online pe www.cardavantaj.ro la
secțiunea "Aplică acum"
- suni
la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fix
Telekom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice rețea) și soliciți
emiterea unui Card Avantaj
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile
Credit Europe Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără
notificare prealabilă.
Alpha Bank
Plătește cu cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
România și ai până la 6 rate fără dobândă. Opțiunea de rate va fi afișată pe
website-ul nostru în momentul realizării tranzacției.
*Visa Gold EUR nu face parte din programul de rate la
parteneri.
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile
Alpha Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără
notificare prealabilă.
Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI
Bank
Alături de TBI Bank am implementat un
sistem de plată în rate, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fără
drumuri la bancă și fără card de credit. Plata în rate obținute 100% online se
adresează clienților (persoane fizice) între 18 și 73 de ani și care au o sursă
de venit impozabilă.
Pașii sunt simpli:
- selectezi
ca Metodă de plată, varianta "Plata în rate 100% online, fără card de
credit, prin TBI Bank" și finalizezi comanda
- vei fi
redirecționat în pagina TBI.
Vei avea două opțiuni de finanțare:
Pentru sume între 100 și 2.000 lei – poți plăti
în 4 rate fără dobândă. Prima rată se ia de pe cardul tău de debit,
când completezi cererea online; în cazul în care cererea de plată în rate se
respinge, suma reținută ți se returnează integral pe card în aceeași zi.
Pentru sume între 2.000,01 lei și 40.000 lei –
poți plăti în 6 până la 60 de rate, cu dobândă de la 15%/an. Prima
rată se achită peste o lună.
1. Te identifici la distanță pe baza cărții de identitate în
original
2. Semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe
sms. Este nevoie să deții o sursă de venit înregistrată la ANAF de mai mult de
3 luni (pensie mai mare de 1.125 lei, salariu mai mare de 1.495 lei, venituri
din activități liberale etc).
3. După aprobare, noi îți procesăm cererea.
Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi tbibank.ro
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile
TBI Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără
notificare prealabilă.
2.5. Livrarea Produselor
2.5.1. Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător
prin e-mail se face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de
transmitere a Comenzii. Produsul va fi expediat împreună cu documentele
însoțitoare impuse de legislația în vigoare, factura Produselor fiind transmisă
prin e-mail și la cerere tipărită pe hârtie, prin bifarea opțiunii
corespunzătoare de pe Website. Raportul contractual se supune prevederilor
O.U.G. 34/2014.
2.5.2. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate
se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia
în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află
în stoc.
2.5.3. Livrarea Produselor comandate online se face doar pe
teritoriul României, prin firmele de curierat rapid FAN Courier și Sameday.
Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport cu TVA inclus,
care va fi afișat separat pe comandă și factură și va fi suportat de Client. Ne
rezervăm dreptul ca în anumite situații expres indicate pe Website și/sau în
regulamentele aferente anumitor vânzări promoționale pe care le putem organiza
să suportăm costul transportului (al livrării produselor la Client). Niciun
precedent constând în suportarea de către Vânzător a prețului de
transport/livrare a Produselor către Client nu ne obligă la o conduită similară
în viitor/in alte situații.
2.5.4. Termenul general de livrare este afișat pe
pagina fiecărui produs și este exprimat în zile lucrătoare. În perioada
campaniei Black Friday există posibilitatea ca livrarea comenzilor să sufere
întârzieri, din cauza volumului mare de comenzi. Această întarziere nu
constituie o încalcare a contractului încheiat între Client și Vânzător, ne
angajăm să livrăm produsele în maximum 30 de zile de la plasarea comenzii.
Clienții pot urmări pe site-ul curierului evoluția coletului pe baza numărului
AWB furnizat de Vânzător.
În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de
disponibilitatea Produselor în stoc, sens în care vă rugăm să consultați
dispozițiile cu privire la Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi din
prezenții Termeni și Condiții, dar și de programul de funcționare și/sau de
capacitatea de livrare a comenzilor a firmelor de curierat, care poate fi
afectată de condiții meteo, de restricții impuse de autorități, de circumstanțe
neprevăzute, etc., pentru care Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere.
2.5.5. După livrarea Produselor, îți recomandăm să verifici
conținutului coletului, integritatea și aspectul Produselor și accesoriilor.
Orice reclamație privind integritatea Produselor în urma transportului,
conținutul coletului și aspectul Produselor și accesoriilor trebuie notificată
în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice
reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
2.5.6. În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit
obligația de a livra Produsele în termen, transferând posesia fizică sau
controlul asupra Produselor către Client fără întârziere nejustificată și, în
orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la Acceptarea Comenzii, cu
excepția cazului în care Clientul și Vânzătorul au convenit altfel cu privire
la momentul livrării, Clientul îi poate solicita să efectueze livrarea într-un
termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care Vânzătorul
nu livrează Produsele în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul
să ceară rezoluțiunea contractului. În caz de rezoluțiune a contractului pentru
acest motiv, Vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele
plătite în temeiul contractului de către Client în decurs de cel mult 7 zile de
la data la care Clientul a comunicat decizia sa de rezoluțiune a contractului.
Vânzătorul nu este responsabil de programul de funcționare și de termenele
standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și/sau ale băncii
Utilizatorului.
2.6. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță
sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale
2.6.1. Clientul persoană fizică sau grupul de persoane
fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara
activității comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale,
în calitate de consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data
intrării în posesia Produsului pentru a anunța Vânzătorul despre intenția sa de
a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara
spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără
a suporta alte costuri în afara celor directe legate de returnarea Produselor.
Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din
contract în acord cu O.U.G. 34/2014.
2.6.2. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul
informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract.
Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu
dispozițiile legale revine Clientului. În acest scop, Clientul poate alege una
dintre următoarele variante:
a. de a folosi modelul de formular electronic de returnare
produs prevăzut pe Website - https://www.instantpot-romania.ro/;
b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își
exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil;
c. de a completa și de a transmite în format electronic, la
adresele de e-mail indicate pe Website, modelul de formular de retragere prevăzut în partea B
din anexa O.U.G. 34/2014.
2.6.3. Vânzătorul va comunica Clientului, fără întârziere,
confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere, iar
Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile din e-mail. În cazul in care
completați Formularul de returnare produs de pe Website, vă vom transmite
confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.
2.6.4. Cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să
recupereze în mod direct/nemijlocit Produsele, Clientul returnează Produsele
sau le predă Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să
recepționeze Produsele fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult
14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de
retragere din contract/de renunțare la Comanda Confirmată și livrată.
Vânzătorul se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească
formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care Clientul acceptă
prin e-mail curierul indicat de Vânzător. În cazul în care Clientul acceptă
curierul indicat de Vânzător, plata costurilor legate de retur este în sarcina
Vânzătorului, în caz contrar, acestea fiind în sarcina Clientului.
2.6.5. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în
cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât
livrarea standard oferită de Vânzător.
2.6.6. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii
produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru
determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
2.6.7. Produsul va fi returnat integral de preferat cu
ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile
(dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului
returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpa Clientului
(în perioada de 14 zile Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului
de funcționare) sau dacă Produsul devine nevandabil, atunci suma restituită
Clientului va fi diminuată intemeiat, conform legislației în vigoare.
2.6.8. După primirea Produsului, Vânzătorul transmite către
Client o notificare scrisă (prin e-mail) prin care se confirmă recepționarea
coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității
și functionalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus
menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la
refuzul returului.
2.6.9. După verificarea Produsului în service, se întocmește
de către un specialist service un document privind diminuarea valorii
Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului urmând să fie redusă
corespunzător.
2.6.10. Vânzătorul rambursează contravaloarea Produsului
folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru
tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o
altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului
plata de comisioane în urma rambursării și/sau dacă plata a fost făcută în
numerar (ramburs la curier), caz în care Prețul va fi rambursat în contul
bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul sumele vor fi
returnate în contul din care s-a făcut plata. În cazul exercitării dreptului de
retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv
costul aferent transportului sunt suportate de către Client și nu se
returnează.
2.6.11. Pentru detalii suplimentare privind returnarea
produselor comercializate ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail conform
adresei de corespondență înscrisă în documentele de achiziție sau afișate pe
Website.
3. GARANȚII
3.1. Toate bunurile comercializate de PERFORM beneficiază de
condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale
ale producătorilor.
3.2. Certificatul de garanție va fi transmis împreună cu
Produsul. Pentru efectuarea reparațiilor în perioada de garanție, vă rugăm să
consultați termenii și condițiile din Certificatul de garanție. Vă rugăm să
aveți în vedere că orice intervenție neautorizată atrage pierderea garanției
Produsului. Intervențiile neautorizate includ (fără limitare) următoarele
situații::
- Produsul
nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul
de utilizare;
- Produsul
nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
- Lipsa
sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau
Vânzătorului de pe Produse;
- Lipsa
sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau
componentelor sigilate ale Produselor;
- Intervenţii
asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
- Deteriorările
termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor,
accidentelor sau neglijenţei în utilizare, prezenţa urmelor de contact cu
lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare datorate folosirii în
locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces;
- Defecţiuni
cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea
Produselor în condiţii necorespunzătoare.
În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi
posibile se vor efectua contra cost.
Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către
service în vederea reparatiei vă recomandăm să consultați secțiunea
dedicată disponibilă pe Website.
4.2. Utilizatorii care încarcă pe Website materiale
protejate de drepturi de autor își asumă responsabilitatea pentru folosirea
acestor materiale și acordă totodată PERFORM și afiliaților săi dreptul
neexclusiv de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce și
afișa în întreagă lume, pe durata nedeterminată, fără redevențe, irevocabil și
complet sub-licențiabil, în conformitate cu scopul pentru care aceste materiale
au fost încărcate în Website. Astfel, declarați și garantați că dețineți sau controlați
toate drepturile asupra conținutului pe care îl postați, că acest conținut este
corect, că utilizarea conținutului pe care îl furnizați nu încalcă prevederile
legale aplicabile și nu va provoca vătămări niciunei persoane sau entități.
4.3. PERFORM are dreptul, dar nu și obligația de a
monitoriza și edita sau elimina orice activitate sau conținut pe care îl
consideră nepotrivit de pe Website. PERFORM nu își asumă nicio responsabilitate
și nicio răspundere pentru orice conținut postat de dvs. sau de orice terță
parte.
4.4. PERFORM și afiliații săi respectă proprietatea
intelectuală. Dacă credeți că lucrarea dumneavoastră a fost copiată într-un mod
care constituie o încălcare a drepturilor de autor, va rugăm să ne contactați
prin intermediul formularului de contact și să depuneți o cerere de sistare a
încălcării a drepturilor de autor.
9. DIVERSE
9.1. Nici Clientul și nici PERFORM nu vor fi răspunzători
pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor asumate
prin prezentul sau care le incumba în temeiul legii în legătură cu prezentul,
dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau
parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit.
9.2.În condițiile prevăzute de legislația în vigoare, la
prețul Produselor electrice afișat pe Website se adaugă Taxa de timbru verde.
Conform dispozițiilor legale, aveți obligația de a colecta separat deșeurile
electrice și electronice (“DEEE”) și a le preda către centre de colectare
autorizate pentru colectarea DEEE.
9.3. Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind
protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
PERFORM prelucrează date cu caracter personal furnizate de dumneavoastră sau
colectate din alte surse așa cum am descris pe larg în Politica de
confidențialitate disponibilă la secțiunea dedicată din cadrul Website-ului.
9.4. Acest Website folosește cookie-uri. Politica noastră de
utilizare a cookie-urilor este disponibilă la secțiunea dedicată din cadrul
Website-ului.
9.5. Plângerile sau solicitările dumneavoastră în legătură
cu utilizarea Website-ului pot fi transmise prin intermediul formularului de
contact sau la adresa următoare:
10. MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
10.1. PERFORM își rezervă dreptul de a actualiza și modifica
periodic prezentul document, în conformitate cu legislația română în vigoare,
pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a
Website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.
10.2. Documentul este opozabil Utilizatorilor începând cu
momentul afișării în Website la secțiunea Termeni și Condiții.
10.3. În cazul oricărei modificări, vom afișa pe Website
versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați
periodic conținutul acestui document. Comenzilor dumneavoastră li se vor aplica
termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii, cu condiția
Confirmării Comenzii de către Vânzător.
10.4. Pentru orice neclarități sau observații în acest sens,
vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.
Actualizat la data de 1.11.2025